marți, 1 decembrie 2009

DECEMBRIE


Este 1 Decembrie si am dat startul si in mintea mea pregatirilor pentru Craciun. Imi place mult aceast perioada, dar a devenit stresanta goana publicitara inceputa inca din noiembrie pentru tot ce poate stoarce bani de la nerabdatori. Pai daca cumpar beteala si globuri pe 1 noiembrie, aranjez bradul pe la inceputul lui decembrie ce farmec vor avea toate in seara de Ajun? Cand casa e curata, pregatirile terminate (sau aproape)ne oferim un ragaz sa impodobim bradul cu totii.Urmeaza apoi un ultim aspirat in jurul bradului si inchidem usa livingului ca Mos Craciun sa poata sa-si faca si el treaba...E un joc pe care-l jucam de cand era Raluca mica si l-am convertit acum si pe Tibi. Si ne bucuram sincer de micile cadouri gasite sub brad la intoarcerea de la Mesa solemna de Craciun.
Dar mi-a fugit deja mintea prea departe...
Am terminat prima felicitare de Craciun si va fi o mica surpriza pentru copiii mei. Tot e Raluca atata de dornica de o croaziera in mari calde.

2 comentarii:

Aлиса spunea...

Interesant Moş Crăciun! Nu am văzut aceste!

Michelle S. spunea...

Ai imaginatia si talentul de a alege modele deosebite, iesite din tiparul monotoniei... Felicitari!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails