joi, 12 martie 2009

Echange France/Roumanie - 2


La inceputul anului, Aniela a avut ideea unui schimb intre romancele si frantuzoaicele de pe cele doua forumuri la care este ea membra.
Un schimb, adica un schimb de cadouri, desi acesta nu este cel mai nimerit cuvant. Cadoul este format dintrun obiect micut, un lucru de mana, ceva ce sa oglindeasca pasiunea noastra comuna. Ne-am inscris, s-a tras la sorti si fiecare pereche urmeaza sa trimita in cursul lunii martie, un cadou micut perechii sale.
Doar pentru bucuria de a darui.
Si perechea mea la acest schimb, Isabelle, a fost cea mai harnica dintre toate, si ieri a sosit pachetelul.

M-am bucurat enorm si sper ca si ceea ce i-am trimis eu sa-i faca la fel de multa placere. Desi am fotografiat coletelul meu, nu voi pune fotografia decat dupa ce-l va primi ea, ca sa nu-i stric surpriza.Si pentru ca nu m-a asteptam la atat de multe obiecte migalite cu atata atentie de ea, am desfacut pachetul si am mai pus cate ceva...
Ieri mi-a confirmat Isabelle primirea pachetului.

Se pare ca i-a placut foarte mult...

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails