marți, 17 martie 2009

Sa daruiesc in fiecare luna - 2

Am ajuns la mijlocul lunii februarie si se pare ca am stat degeaba pana acum. Aparent... Pentru ca surprizele sa ramana surprize, trebuie sa le ascund. Pana si gurelese lucrate pentru schimbul cu frantuzoaicele a trebuit sa le dosesc.
Am inceput insa si felicitarea lunii februarie, fara dedicatie inca, sper sa-mi vina inspiratie in timp ce cos. Raluca m-a sfatuit sa las nepersonalizate cateva, pentru cazul in care apare vreun nepotel si trebuie cuprins si el(sau ea) in schema...
Deci februarie...


Imi lipseste insa codul culorilor pentru aceasta luna si voi incerca sa potrivesc nuantele "din ochi" si dupa gustul meu.
Nu inteleg insa de ce, eu care iubesc mult de tot culorile pastelate, combinatiile deschise si in culori dulci, aleg mereu modele prea colorate. Cred ca e "conexiune inversa" undeva in capul meu.


17 martie 2009
Am depasit mult termenul limita pentru calendarul meu. Probabil nu voi mai putea recupera daca vine cu adevarat primavara. Dar cum goblenul si tot ce este legat de el este o pasiune cine stie...

Culorile fotografiei sunt prea stridente, in realitate albastrul este mult mai potolit si nuantele de verde galbui de asemenea.
Felicitarea ramane fara "adrisant" deocamdata.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails