sâmbătă, 21 februarie 2009

Din nou Pattern - sau "greu la deal cu boii slabi "

Doua seri la rand m-a scolit Livia si asa am reusit sa invat macar o parte din posibilitatile pe care le ofera programul de facut diagrame pentru goblen si cross stitch. Astazi am buchisit singura, ca sa inteleg logic ceea ce mi-a explicat ea si am facut impreuna mecanic. Acum, cu partea "artistica" e alta poveste, fiecare cu ochiul si cu talentul sau. Am admirat atatea prelucrari cu adevarat exceptionale ale catorva prietene de pe forum...Cu timpul si cu mult exercitiu sper sa reusesc si eu ceva frumos, macar sa stiu ca viitorul goblen este prelucrat de mine. Unele picturi au claritatea si luminozitatea necesara prelucrarii, fara sa trebuiasca sa intervii la acesti parametri in prelucrare;

DMC 80 culori latime 25 cm 0-0-0

DMC 90 culori 30 cm latime 4-6-8

Cred ca voi incerca maine cu un contrast mai mare si saturatie mai mare.
Un foarte frumos tablou de James Sant - A Thorn Amidst Roses m-a fermecat si am tot incercat variante de prelucrare.

DMC 90 culori 30/45 cm 4-10-15

DMC 120 culori 40 cm latime 7-9-6

Prelucrarile in marime naturala au contrastul si nuantele mai intense, dar a trebuit sa micsorez imaginea, pentru ca s-o pot incarca pe blog. Voi incerca zilele viitoare sa vad de ce nu am reusit.
DMC 350/505 4-10-15

5 comentarii:

vera banica spunea...

ai reusit niste prelucrari superbe,rose.felicitari!

Anonim spunea...

imi place la nebunie ultimul tablou, cel al lui James Sant!!!!!!!!

Viorela spunea...

Minunate prelucrari Rose. Succes in continuare.

Anonim spunea...

Buna ziua! Sunt foarte frumoase goblenurile pe care le lucrati! Felicitati!! Imi puteti spune ce program de prelucrat imagini pentru goblen folositi? Multumesc anticipat!!

tender rose spunea...

Multumesc! Programul se numeste Pattern Maker for Cross Stitch. am intelesc ca exista o varianta demo free pe internet.














LinkWithin

Related Posts with Thumbnails